دیدار با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه

در نشستی مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان و جمعی از رؤسا و کارکنان مدافع حرم با سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، دیدار و بر لزوم حمایت از خانواده زندانیان و اشتغال زندانیان تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه در نشستی مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان و جمعی از رؤسا و کارکنان مدافع حرم با سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، دیدار و گفتگو کردند.
لازم به ذکر است در این دیدار چراغی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه، قادری فصیح معاون قضایی رئیس کل و معاون حل اختلاف دادگستری کل استان نیز حضور داشتند.
در این دیدار مجتبی محمدی عنوان کرد: دو جامعه هدف مهم در زندان های استان شامل، اصلاح و تربیت و بازگشت سعاتمندانه زندانیان به جامعه و دیگری حمایت از خانواده زندانیان می باشد.
در ادامه وی تصریح کرد: در دیدار رؤسای قوه قضائیه و سازمان زندان ها با مقام معظم رهبری مدظله العالی دو توصیه مهم ایشان که همواره بیان داشتند، ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار برای زندانیان و دیگری توجه به خانواده زندانیان می‌باشد؛ لذا همواره این موضوع مدنظر بوده و از اولویت های مهم در سازمان زندان ها قرار گرفته است.
سردار ریحانی در ادامه بیان داشت: فعالیت اداره کل زندان ها و شوراهای حل اختلاف بسیار ارزشمند بوده و حمایت و توجه ویژه به خانواده های زندانیان را امری ضروری خواند.
وی در ادامه ضمن اعلام حمایت، خاطر نشان کرد همواره در سنوات گذشته سپاه پاسداران کمک های ارزنده و قابل توجهی در این حوزه به زندانیان و خانواده آنان داشته است.

دیدار با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha